.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در واكنش به تخلف رسانه اي روزنامه ايران؛
شجاعي: نمايندگان شكايت خود را با جديت پيگيري مي كنند
ادعاي روزنامه ايران در مورد نمايندگان مجلس هشتم يك دروغ رسانه اي است و شكايت نمايندگان از اين روزنامه به مراجع قضايي ارسال شده است.
شجاعي: نمايندگان شكايت خود را با جديت پيگيري مي كنند

شمال نيوز: عضو كميسيون فرهنگي مجلس، گفت: ادعاي روزنامه ايران در مورد نمايندگان مجلس هشتم يك دروغ رسانه اي است و شكايت نمايندگان از اين روزنامه به مراجع قضايي ارسال شده است.

به گزارش شمال نیوز، سيد رمضان شجاعي كياسري، نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شكايت نمايندگان از روزنامه ايران، اظهار داشت: روزنامه ايران مطالب خلاف واقع منتشر كرده و نمايندگان مجلس  شكايت خود را  از اين روزنامه به دادسرا ارسال كرده اند.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس،در تحليل تخلف روزنامه ايران، ادامه داد: روزنامه ایران خبري مبنی بر اینکه سالانه ۷۰۰ میلیون تومان خرج نمایندگان و ۵۵ هزار تومان هم به صورت ماهانه خرج مردم می‌شود را منتشر كرده و اين در حالي است كه چنين مساله اي تهمت آشكار به نمايندگان مجلس است.

وي تصريح كرد: اين دروغ رسانه اي متاسفانه به عنوان تيتر اول روزنامه ایران مطرح شده و تخلف بزرگ مطبوعاتي محسوب مي شود .

 شجاعي كياسري افزود: مبلغي را كه روزنامه ایران با ضرب و تقسیم از کل بودجه به دست آورده، به هزینه‌های دیگري مربوط مي شود و مشخص نيست مدير مسوول اين روزنامه با چه هدفي چنين مطالب واهي را منتشر كرده است.

 اين نماينده مجلس تصريح كرد: در شرايطي كه مقام معظم رهبري به ثبات آرامش در كشور تاكيد مي كنند طرح چنين مسايل غير واقعي از سوي روزنامه ايران، اذهان عمومي را درگير و مشوش مي كند.

شجاعي كياسري با بيان اين كه روزنامه ايران بايد در مقابل چنين ادعايي پاسخگو باشد، اظهار داشت: نمايندگان مجلس با توجه به جايگاه حقوقي خانه ملت، شكايتي را امروز به دادسرا ارسال كرده اند و با جديت پيگير حق ضايع شده خود خواهند بود.

 اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس، خاطرنشان كرد:  نمایندگان مجلس هشتم از قوه قضاییه و هیأت منصفه قانون مطبوعات خواستار رسیدگی به این اتهام و صدور حکم قاطع براي مدير مسوول روزنامه ايران هستند.

گفتني است؛ درپی چاپ مطلبی در روزنامه دولتی ایران "تحت عنوان ۷۰۰ میلیون تومان برای نمایندگان و ۵۵ هزار تومان یارانه برای مردم"؛ شکایتی از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی علیه مدیر مسئول روزنامه رسمی دولت تنظیم شده که امروز شنبه 23 ارديبهشت ماه به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.074 seconds.